Volem comptar amb tots

Aquest nou curs volem comptar amb tots els pares i mares d'aquesta associació pel bé dels nostres fills/es.

Us agraïm la vostra col·laboració en tots els aspectes i tenim obertes les portes per a qualsevol proposta o opinió. Preguem també més assitència a les convocatòries de l'AMPA per poder recollir més idees i afrontar el nous projectes que puguen anar eixint al llarg del crus.

Gràcies.

Informació del centre

ESPAI FAMILIAR MIRAMAR
FEBRER, 2011

Estimats pares i mares:

Us informem que el proper 28 de febrer a les 15:15h, al gimnás municipal tindrà lloc la següent activitat d'aquest curs, dirigida a la Formació permanent de les mares i pares.
L'objectiu és crear un ESPAI de comunicació entre les famílies de manera interactiva.

Comptem amb la col·laboració del claustre de professorat, el Gabinet Psicopedagògic i l'ajuntament de Miramar.

Us esperem en el TALLER DE RISOTERAPIA.

Es convenient anar en roba cómoda.



ESPAI FAMILIAR MIRAMAR
GENER, 2011

Estimats pares i mares:

Us informem que el proper 1 de febrer les 15:15 al aula d'informàtica del centre escolar tindrà lloc la següent activitat d'aquest curs, dirigida a la formació permanent de pares i mares. L'objectiu es crear un espai de comunicació entre les famílies de manera interactiva.

Comptem amb la col·laboració del claustre del professorat, el gabinet psicopedagôgic i l'Ajuntament de Miramar.

Us esperem en el taller de PROGRAMES INFORMÀTICS D'ESTIMULACIÓ PER L'APRENENTATGE.









ESPAI FAMILIAR MIRAMAR
DESEMBRE

Us informem que el proper 15 de desembre a les 15h. al centre social, tindra lloc la seguent activitat d'aquest curs, dirigida a la Formació permanent de les mares i pares. 
L'objectiu és crear un ESPAI de comunicació entre les famílies de manera interactiva.

Comptem amb la col·laboració del claustre de professorat, el Gabinet Psicopedagògic i l'Ajuntament de Miramar.

Us esperem en el TALLER DE PAQUETERIA I        TARGETES NADALENQUES el pròxim dimecres.




ESPAI FAMILIAR MIRAMAR


Us informem que el 16 de novembre a les 15h al centre social, s'inicien les activitats durant aquest curs, dirigides a la Formació permanent de les mares i pares. Comencem una nova etapa amb un canvi de format que inclourà activitats variades: tallers, conferències, seminaris, etc. L'objectiu és crear un ESPAI de comunicació entre les families de manera interactiva.

Comptem amb la col·laboració del claustre de professorat, el Gabinet Psicopedagògic i l'ajuntament de Miramar.

Us esperem en el TALLER DE BALL el pròxim dimarts.










BUTLLETÍ INFORMATIU
CURS 2010-1011

DRETS DELS ALUMNES

- Dret a rebre la formació que els permeta aconseguir el ple desenvolupament de la                                         seua personalitat.
- Dret a ser informats dels criteris d'avaluació, de les proves a què seran sotmesos i a ser escoltats davant de reclamacions de qualificacions.
-Dret al fet que se'ls respecte la llibertat de consciència i les seves conviccions religioses, ètiques i morals.
- Dret al respecte de la seua integritat, física i moral, i de la seua dignitat personal.
- Dret a participar en la vida i el funcionament del centre, elegint els seus representants en tots el estaments.
-Dret a rebre l'orientació escolar, personal, vocacional i professional que n'assegure la llibertat de decisió d'acord amb les seues aptituds, coneisements i capacitats.
- Dret a rebre, en cas d'accident o malaltia prolongada, l'orientació escolar que pertoque perquè l'accident o la malaltia no supose detriment del seu rendiment escolar.

DEURES DELS ALUMNES

- L'estudi constitueix el deure bàsic de l'alumnat. Aquesta queda reflectit en les següents obligacions.
A.  Assitir a classe iparticipar en totes les activitats.
B.  Respectar els horaris aprovats.
C.  Seguir les orientacfins del professorat.
D.  Respectar l'exercici dels dret i les llibertats de totos els membres de la comunitat escolar.
- Deure de respectar l'exercici dels drets i les llibertats de tots el membres de la comunitat escolar.
- Deure de no discriminar cap membre de la comunitat per raó de naimement, raça, sexe o qualsevol altra circumstància personal o social.
- Respectar el Reglament de Règim intern.
- Respectar i utilitzar correctament els béns mobles i les instal·lacions.
- Participar i col·laborar activament, juntament amb la resta dels membres de la comunitat educativa, per tal d'afavorir el millos desplegament de l'ensenyament, de l'orientació i de la convivència.

NORMES GENERALS

- L'hora d'entrada serà a les 9h. quan es tanquen les portes no podrà entrar cap alumne/na.
- L'alumne/na que haja d'anar al metge podrà entrar a l'escola a l'hora de l'esplai (d'11-11'30 en juny i setembre i de 10'40-11'10 la resta dels mesos).
- El/la xiquet/a que necessite eixir del centre per qualsevol motiu justificat, haurà de portar una nota del pare/mare.
- L'alumne/a que no haja entrat a les 9h. del matí, podrà fer-ho a l'hora del temps d'esplai, sempre que vinguen acompanyats dels pares o porten un justificant signat per ells.
- L'eixida serà a les 12h. Sols podran quedar-se al centre, els xiquets que es queden amb el/la mestre/a tutor/a i els del menjador escolar.
- Per la vesprada l'horari serà de 15 a 17h.
- Les faltes d'assistència deuen ser justificades mitjançant un escrit signat pel pare o mare.
- Els alumnes vindran a classe correctament vestits i asseats.
- Queda prohibit portar llepolies a l'escola.
- Els dies d'Educació Física, els alumnes acudiran a l'escola amb xandall, calçat adequat i bossa per a la higiene personal. Els xiquets/etes que per qualsevol motiu justificat no puguen algun dia fer l'activitat física, portaran una nota del pare/mare. L'alumne que no puga fer activitat física durante un període de temps llarg, presentarà una dispensa mèdica.

"NO ES PODEN PORTAR MÓBILS NI MAQUINETES DE JOCS A L'ESCOLA"

INFORMACIÓ GENERAL

1- VISITA DE PARES
Als mestres: dimecres de 12 a 13h. (previ avís)
A la psicóloga: dimarts de 16a 17h. (previ avís)

2- HORARI DE SECRETARIA
Dimecres de 9 a 9:30h. (previ avís)

3- HORARI DE DIRECCIÓ
Dimecres de 11 a 12h. (previ avís)

4- HORARI CAP D'ESTUDIS
Dimecres de 9 a 9:30h. (previ avís)

5- DATES D'AVALUACIÓ
1ª avaluació: 17 de desembre
2ª avaluació: 25 de març
3ª avaluació: 17 de juny
Avaluació final: 17 de juny

6- CALENDARI ESCOLAR
Del 9 de setembre de 2010 al 23 de juny de 2011

7- DIES FESTIUS
- 12 d'octubre, 1 de novembre, 6, 7 i 8 de desembre.
- Vacances de Nadal: del 23 de desembre al 6 de gener ambdós inclosos.
- A Proposta del Consell Escolar. 11 d'octubre, 17 i 18 de març.
- Vacances de Pasqua: del 21 d'abril al 2 de maig ambdós inclosos.

8- MEJADOR ESCOLAR
- Tots els dies a les 9h. es passa llista dels comensals per saber el número de menús que s`han de cuinar, per tant, qui no ha assistit a classe es considera que no es queda al menjador.

- Aquell alumnat que entra a l'escola després de les 9h, la familia haurà d'avisar prèviament de la seus assistència al menjador. En cas de no fer-ho no podrà fer ús del menjador escolar.